Новини та акції

ВАНТАЖОПІДЙОМНІ МЕХАНІЗМИ У СУЧАСНОМУ БУДІВНИЦІ

З давніх-давен нам відомі примітивні пристрої, які за допомогою систем блоків, важелів і противаг, переміщали вантажі і людей на ті чи інші ділянки будівельного майданчика. Через століття, сучасне промислове та цивільне будівництво, як і раніше, не може обійтися без високотехнологічного вантажопідйомного обладнання.

Умовно, вантажопідйомну техніку можна розділити на два яскраво виражені напрямки за своїм основним призначенням: для підйому вантажів і для підйому людей. Є й комбіновані варіанти – для підйому і вантажу, і людей.

Для підйому вантажів служать: талі, тельфери, лебідки, автомобільні, гусеничні та баштові крани. Для підйому вантажу та людей – вантажопасажирські щоглові підйомники, а також підйомники ножичного, телескопічного та колінчастого типу. Також, одночасно і матеріали, і людей піднімають щоглові фасадні платформи, будівельні люльки.

Найбільшого поширення серед вантажопідйомної техніки у професійному висотному будівництві набули баштові крани, щоглові вантажопасажирські підйомники, будівельні люльки та фасадні щоглові платформи. А при виробництві інжинірингових робіт – ножичні, колінчасті та телескопічні підйомники.

Баштовий кран монтується на плямі забудови відразу після підготовки котловану і працює практично до закінчення етапу загальнобудівельних та оздоблювальних робіт. Може бути вільним – змонтованим стаціонарно і на рейковому ходу. Найчастіше вантажопідйомність машини 8-12 тонн, хоча останнім часом через зростаючий тренд блокового будівництва, на будмайданчику можна зустріти вантажопідйомність 24 і більше тонн. Кран є досить функціональним, проте його експлуатація обмежена погодними умовами. Крім того, хоча кран і може піднімати людей у ​​спеціальній люльці, постійно робити це небезпечно та неефективно.

Для цих цілей служать щоглові вантажопасажирські витяги. Найбільш поширена вантажопідйомність цих машин становить 1,5 – 2 тонни. Швидкість підйому 12-60 м./хв., а висота, яку транспортуються вантажі – до 200 м. Бувають одне і двох щоглові, одне і двох кабінні. Перевагою такого обладнання є можливість одночасного та швидкого переміщення та вантажів, і людей на необхідну позначку практично у будь-яку погоду. При цьому кабіни двох кабінних машин можуть працювати незалежно один від одного, а також програмуватися на необхідну кількість зупинок, що дає можливість експлуатувати їх без безпосередньої участі оператора.

Цікавим моментом є наявність у сучасних моделях підйомників так званих інверторів, що забезпечують плавний пуск та гальмування механізмів, що збільшує їх термін служби, а також наявність роєкуператорів – пристроїв, які виробляють електроенергію та повертають у ланцюги електроживлення підйомників при холостому зворотному ході кабін вниз. Це дозволяє суттєво знизити показник енергоспоживання та заощадити на цьому гроші.

Не менш ефективна вантажопідйомна техніка при облаштуванні фасадів. Фасадні люльки типу ZLP630 (поширена модель у вітчизняному будівництві) з 6-ти метровою платформою, висотою підйому до 150 м., відмінно справляються із завданням підйому матеріалів та робітників-фасадників у міру виконання фасадних робіт. Таке обладнання відмінно підходить для облаштування «мокрих» фасадів, утеплення поверхонь, облицювання композитним матеріалом. Однак для монтажу світлопрозорих конструкцій краще використовувати адаптоване для цього обладнання – щоглові платформи.

Платформи щоглові фасадні є будобладнанням, у якого основним вантажопідйомним органом є робочий стіл – платформа, зібрана з модульних конструкцій. Довжина робочого столу може досягати 32 метрів, а вантажопідйомність до 3 тонн. Рух стола у вертикальній площині забезпечується завдяки електроприводу та рейковому шляху, закріпленому на щоглах. Це обладнання добре працює при монтажі склопакетів, облицювання фасадів композитним матеріалом. Залежно від розміру оброблюваної поверхні, платформи можуть бути одне щогловими та двома щогловими, що дуже зручно, та ергономічно.

Застосовується вантажопідйомне обладнання навіть під час обслуговування фасадів вже зданих об’єктів. Це так звані системи постійного та тимчасового доступу до фасадів BMU. Це обладнання дозволяє здійснювати безпечний доступ до фасадів під час їх ремонту або обслуговування.

BMU системи, залежно від профілю поверхні фасаду, можуть бути реалізовані на базі монорейкового шляху, висувної телескопічної стріли, щогли з миючою люлькою (DAVIT система) та інших інженерних рішень. Доступ робочих до поверхні фасадів реалізується в миючій люльці за таким же принципом як і при використанні платформ ZLP 630. Однак важливою відмінністю миючої люльки від будівельної є наявність в кошику (або на стрілі) пристроїв, що змотують трос, та приймальної кишені для кабелю. Таке рішення дозволяє запобігти можливим пошкодженням поверхні фасаду в процесі експлуатації системи.

Придбати або взяти в оренду баштові крани, фасадні люльки, щоглові платформи та будівельні підйомники ви можете у Міжнародної групи компаній ВІРАМАКС. Також компанія допоможе спроектувати, поставити та змонтувати BMU системи доступу до фасадів з урахуванням унікальної специфіки вашого об’єкта.

Звертайтеся до ВІРАМАКСу з питань придбання, оренди, монтажу та експлуатації будівельного вантажопідйомного обладнання!

Компанія забезпечить вас надійним обладнанням та комплексною технічною підтримкою!

Компания VIRAMAX.UA - аренда и продажа строительной техники по всем городам Украины:
Назад