Новини та акції
На рівень розвитку будь-якої країни істотний вплив робить розвинена інфраструктура доріг, мостів і шляхопроводів. Завдяки логістиці вирішуються найбільш життєво-важливі завдання України та її регіонів. На даний момент стан українських доріг, мостів і шляхопроводів досить плачевний і, хоча в останні роки намітився позитивний тренд на виправлення такого стану справ, очевидно, що дорожня інфраструктура країни досить запущена.
Для того, щоб дороги і шляхопроводи служили довго, їх необхідно якісно і своєчасно обслуговувати, і ремонтувати. І якщо з обслуговуванням покриття доріг і мостів все відносно зрозуміло (ямковий ремонт, дотримання обмежень по масі навантажених вантажних автомобілів і т. п.), то як уберегти несучі конструкції мостів і шляхопроводів, які з часом руйнуються від температурних циклічних навантажень і вібрації?
Для цього існує спеціальне обладнання-платформи підвісного і консольного типу. Платформи консольного типу можуть монтуватися як на базі автомобільного шасі, так і на базі рами з роликами. Бути з ручним або електричним приводом.
Платформа консольного типу являє собою модульну систему, в якій робочий майданчик підводиться до внутрішньомостового простору за допомогою консолі. Верхня частина консолі розташована або на спецтранспорті, або на рамі з роликами, що дозволяють переміщати всю конструкцію уздовж моста. Таким чином, робітники, перебуваючи на платформі, отримують доступ до несучих елементів шляхопроводів, можуть швидко і безпечно діагностувати їх стан, здійснити ремонт і обслуговування. Також, з таких платформ зручно обслуговувати і комунікації (кабелі Електроживлення і зв’язку, дренажні системи і т.п.), які зазвичай розташовуються під мостом.
Це досить проста і недорога конструкція. Розгортання консолі з платформою в робочий стан можливо за 10-15 хвилин. Мінусом такої конструкції є її порівняно невелика (до 250 кг) вантажопідйомність і охоплення лише з одного боку частини внутрішнього простору моста.
Інший варіант реалізації рішення швидкого і безпечного доступу до внутрішньої поверхні моста – мостові платформи, змонтовані знизу на так званих напрямних, закріплених уздовж всього внутрішнього простору споруди. Робітники, в такому випадку, піднімаються на платформу по спеціальних сходах, закріпленим на опорах мостів. Такий принцип дозволяє не захаращувати верхнє полотно шляхопроводу ходовим візком або спецтранспортом (як це реалізовано в платформах консольного типу). Це обладнання може мати ручний привід переміщення уздовж моста, або електричний. Плюс цієї системи в тому, що платформу можна змонтувати відразу на всю ширину об’єкта і робітники, відповідно, зможуть оперативно і з більшою продуктивністю охоплювати більше простору. Вантажопідйомність такої платформи може бути 500 і більше кг.
Третій варіант реалізації завдання обслуговування внутрішньої поверхні мостів і комунікацій передбачає застосування спеціальної люльки з механізмами підйому, в яку робітники потрапляють на землі, а потім люлька з ними піднімається вгору – до внутрішнього простору шляхопроводу. Переміщення по напрямних такого обладнання може здійснюватися за допомогою електроприводу (спеціальних кареток), або вручну. Плюсом такої системи є можливість одночасно піднімати до місця проведення робіт робітників і матеріали. Також, таку техніку можна при необхідності переставляти на інший об’єкт, який підлягає огляду та обслуговуванню.
В Україні подібне обладнання проектує, поставляє і монтує міжнародна група компаній ВІРАМАКС. Компанія має власний штатом конструкторів, сервісною технічною службою і мережею регіональних представництв зі складами, і ремонтними майстернями в містах: Київ, Одеса, Львів і Дніпро.
Компанія забезпечує не тільки поставку і монтаж, але і подальше гарантійне, і пост гарантійне сервісне обслуговування. Тому клієнти компанії захищені від можливих позаштатних ситуацій, пов’язаних з поломкою обладнання.