Новини та акції

МОНТАЖ ВІЛЬНОСТОЯЧОГО БАШТОВОГО КРАНА ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАКЛАДНИХ

Баштові крани є вантажопідйомним обладнанням, застосовуваним для підйому і переміщення вантажів на будівельних об’єктах. Завдяки тому, що сучасні вантажопідйомні машини мають широкий діапазон можливостей, вони застосовуються не тільки в будівництві, але і в промисловості.

Існує кілька типових способів установки баштових кранів:

  • На хрестовині;
  • На рейковому шляху;
  • На залізобетонному фундаменті;

Якщо говорити про фундаментах для крана свободностоящего, то вони в залежності від геодезичних особливостей плями забудови можуть бути:

  • З’єднаними в цільну конструкцію з фундаментом споруджуваного об’єкта;
  • Реалізованими за допомогою паль;
  • Реалізованими як залізобетонна плита;

Облаштування фундаменту-досить відповідальна справа, тому що він несе на собі основні навантаження при експлуатації підйомного крана. Навантаження, що діють на фундамент, визначаються з положень паспорта заводу-виготовлювача для конкретного крана, розраховані для робочого і неробочого стану машини.

Існує кілька основних типів розрахункових навантажень для фундаментів:

  • Горизонтальні-виникають під час експлуатації крана від вітрових навантажень на його конструкцію і вантаж;
  • Вертикальні-враховують масу крана, його навісного обладнання, максимальну масу вантажу;
  • Перекидний момент-враховує вплив вітрового навантаження, ваги противаг і вага вантажу на плече (стріла, контр стріла).

При цьому, максимальна сукупна навантаження конструкції крана баштового виникає до його прив’язки до поверхні об’єкта за допомогою анкерних зв’язків, т.як анкеровка до будівлі значно знижує перекидаючий момент і горизонтальну впливає силу. По суті, розрахунок фундаментів зводиться до перевірки їх задоволення наступним важливим умовам:

  • Перевірка продавлюваності залізобетонної основи;
  • Перевірка на відрив.

З урахуванням вищесказаного, очевидно, що проект фундаменту повинен бути реалізований ліцензованої проектною організацією, що має в штаті необхідного рівня фахівців. При цьому, до початку проектування, збираються наступні дані:

  • З’ясовуються основні вимоги до проекту від замовника;
  • Дані геології ділянки, на якій планується експлуатувати кран;
  • План фундаменту споруджуваного споруди;
  • Необхідні дані з паспорта крана;
  • Копії витягів з генплану;
  • Уточнюється розташування комунікацій;
  • Інші дані.

Після того, як проект фундаменту готовий, можна приступати до його підготовки. Серед основних етапів облаштування фундаменту під монтаж свободностоящего баштового крана слід позначити:

  • Підготовка місця під котлован. На цьому етапі розчищається місце на будівництві, зрізається родючий шар грунту;
  • Проводяться геодезичні роботи;
  • Облаштовується котлован. При цьому, до того як котлован буде виритий, слід обов’язково перевірити наявність підземних комунікацій на плямі його облаштування навіть
  • якщо вони не нанесені на генплан, т. як відомі випадки пошкодження підземних комунікацій, які при цьому на генплані були відсутні;
  • Здійснюється трамбування підстави котловану і бетонна підготовка;
  • Потім здійснюється установка армокаркаса і заставних. Заставні повинні бути вивірені по осях в горизонтальній і вертикальній площині. Це вкрай важливо, так як від цього буде залежати стійкість крана;
  • Встановлюється опалубка – зазвичай щільно пригнані Будівельні Дошки;
  • Здійснюється бетонування. При цьому, бетонна суміш заливається в опалубку шарами однакової товщини і в одному напрямку;
  • Після того як фундамент вистоявся, знімають дерев’яну опалубку і проводять його гідроізоляцію, після чого засипають краю фундаменту грунтом і ретельно його утрамбовують.

При застосуванні заставних слід розуміти, що ці елементи є досить відповідальними, що впливають на стійкість крана і безпеку його експлуатації. Тому вони повинні бути виготовлені на заводі, що має необхідні для цього обладнання, технічну документацію та дозвільні документи. Також, заставні повинні бути сертифіковані в Україні.

Заставні для монтажу крана вважаються витратними матеріалами і зазвичай використовуються при монтажі одноразово. Після закінчення терміну експлуатації вантажопідйомної техніки, ці деталі просто зрізаються над поверхнею фундаменту і залишаються назавжди «похованими» в бетонній плиті.

Однак, у зв’язку з тим, що самі-по-собі заставні є досить недешевими виробами (наприклад, для європейського крана POTAINE MC 38 їх вартість може стартувати від 5000 дол.), в будівельному ринку нерідко зустрічаються пропозиції б/у заставних. Ці елементи після демонтажу машини просто видовбують відбійним молотком з фундаменту і пропонують будівельникам, які бажають заощадити на витратних матеріалах при монтажах кранів.

Придбати нові та відновлені баштові крани, а також запасні частини, комплектуючі та заставні елементи, Ви можете у Міжнародної групи компаній ВІРАМАКС. Компанія представляє провідні бренди з Європи, Азії та Туреччини. Пропонує професійне Будівельне обладнання від перевірених заводів-виробників.

Звертайтеся в ВІРАМАКС з питань придбання вантажопідйомного обладнання

і комплектуючих до нього!
Ви отримаєте надійне обладнання та якісну технічну підтримку!

Компания VIRAMAX.UA - аренда и продажа строительной техники по всем городам Украины:
Назад