Новини та акції
Електричні фасадні будівельні люльки є вантажопідйомною технікою, за допомогою якої в сучасному будівництві та промисловості здійснюються роботи з облаштування, ремонту та обслуговування фасадів та зовнішніх поверхонь об’єктів. За допомогою фасадних платформ дуже зручно піднімати матеріали, інструмент та робочих до місця виконання робіт. Завдяки простоті своєї конструкції та високої продуктивності, колиски широко використовуються як будівельними бригадами, так і великими будівельними компаніями.
Сама гондола фасадного підйомника підвішується до консолей за допомогою вантажних тросів. Для того щоб троса були постійно натягнуті з належним зусиллям і без проблем проходили лебідки механізмів підйому, передбачені натягувачі вагою по 12,5 кг кожен, які кріпляться до кінців тросів знизу самої платформи.
Для того, щоб консолі були стійкі, не перекидалися під дією ваги самої люльки і робочих і матеріалів, що знаходяться в ній, їх задні опорні балки привантажуються противагами загальною масою 450-500 кг на кожну консоль залежно від її вильоту. Завдяки своїй модульній конструкції, консолі можуть змінювати свій виліт і, таким чином, у робітників з’являється можливість виконувати роботи на фасаді з елементами, що виступають.
Як і всяке будівельне обладнання, що працює просто неба в середовищі перепаду температур, підвищеної запиленості і забрудненості, що відчуває вплив стрибків напруг, люльки ZLP630 схильні до інтенсивного зносу, через який нерідко трапляються поломки. Зношування колисок можна розділити на: механічний, корозійний і пов’язаний з впливом струмів високої напруги. З цими видами зносу пов’язані основні види поломок.
поломка, що найчастіше зустрічається. Це пов’язано з тим, що в механізмі підйому знаходяться частини, що обертаються, що відчувають постійне тертя і через це виходять з ладу. Найчастіше виходять із ладу: трубки входу-виходу троса, напрямна троса, сталева стрічка, напрямні ролики сталевого троса. Ці матеріали сміливо можна відносити до так званих витратних матеріалів. Крім того, гальмівні колодки відцентрового гальма, сальники, підшипники, черв’ячна пара також схильні до інтенсивного зношування і потребують постійного контролю з боку сервісних майстрів.
– це серйозна проблема, оскільки безпосередньо впливає на безпеку експлуатації люльки. В уловлювачах зазвичай зношуються колодки та пластини, в яких вони закріплені. Також, у деяких конструкціях уловлювачів зношуються підшипники та ролики.
може бути пов’язаний як з механічним зношуванням (наприклад, зношування кнопок і перемикача роботи двигуна). А може бути пов’язаний з впливом струмів високої напруги через короткі замикання (наприклад, ситуації, коли перегорає обмотка трансформатора, або контактор). Також, через перепади температур конденсат, що утворюється в електрощиті, також може бути причиною виходу з ладу електричних компонентів.
як впливом довкілля, і механічним впливом. Серед найчастіших поломок кінцевиків слід відзначити руйнування електричних контактів через корозійне зношування, а також руйнування або заклинювання підшипника кулачка через забрудненість і корозію. В результаті цього, кінцевик може не спрацювати і не відключити своєчасно подачу електроживлення до електродвигунів колиски в момент досягнення гондолою крайнього верхнього положення. Така ситуація може призвести до аварії, завдати непоправної шкоди здоров’ю робітників, які експлуатують підйомний механізм на висоті.
до серйозних наслідків – падіння люльки з робітниками з великої висоти. Основною причиною такого стану справ є механічне та корозійне зношування. Механічний знос пов’язаний з тертям в процесі роботи троса про напрямні ролики і компоненти механізму підйому всередині лебідки, а корозійний з вологістю, і різницею потенціалів, що виникає в тросі.
Крім зазначених видів поломок, через вплив агресивного середовища та перепаду температур, можуть бути поломки, пов’язані з руйнуванням зварних з’єднань, в результаті якого можуть руйнуватися металоконструкції кошика та консолей люльки.
Таких причин лише чотири:
Якщо зі зносом та його основними видами ми більш-менш розібралися вище, то щодо монтажу – тут все просто: монтувати фасадну будівельну люльку слід лише навченим і компетентним технічним фахівцям. Фасадна люлька досить проста в монтажі, тому нерідко, щоб заощадити гроші, монтаж намагаються здійснювати самі фасадники. Це неприпустимо, тому що непрофесійний монтаж часто призводить до важких іноді фатальних наслідків.
Наприклад, якщо кут розведення головок консолей буде некоректним, можуть не спрацювати уловлювачі і у разі обриву троса люлька з робітниками не буде зафіксована на висоті. Якщо ж неправильно запасати трос у лебідку механізму підйому, його може заклинити, що призведе до поломки самого механізму підйому та пов’язаних із цим великих фінансових витрат.
Недбала експлуатація не менш шкідлива як для самого механізму, так і для людей, які його експлуатують. Тому, до експлуатації підвісної фасадної люльки слід допускати тільки робочих, що пройшли відповідне навчання, і за умови проходження ними інструктажу з техніки безпеки.
Ступінь зносу та відсоток відмови будобладнання через поломки можна суттєво знизити якщо своєчасно здійснювати огляд та технічне обслуговування люльок ZLP630 фасадних підвісних. Рекомендації, періодичність та етапи техобслуговування зазвичай викладені в паспортах до обладнання та інструкціях з експлуатації. Якщо цих рекомендацій неухильно дотримуватися, колиска прослужить довго.
Придбати або взяти в оренду фасадні люльки ZLP630 в Україні ви можете у міжнародної групи компаній ВІРАМАКС. Компанія є офіційним представником провідних заводів-виробників з КНР та пропонує своїм клієнтам сучасне обладнання, виготовлене за індивідуальними технічними вимогами, спрямованими на посилення надійності та безпеки вузлів та агрегатів колисок.
Сервісна служба компанії здійснює «під ключ» монтаж, ремонт та сервісне обслуговування будівельних колисок. Навчає співробітників своїх клієнтів правилам безпечної експлуатації обладнання. Завдяки наявності регіональних складів, постійному запасу запасних частин і комплектуючих, ремонтних майстерень сервісної служби, ВІРАМАКС вирішує будь-які технічні питання своїх клієнтів протягом 2-х годин від моменту звернення до компанії.