Новини та акції

БУДІВЕЛЬНА ЛЮЛЬКА ЗА ЦІНОЮ ЗАВОДУ ВИРОБНИКА

 

Будівельні люльки, або, як їх ще називають – фасадні підйомники, є вантажопідйомним обладнанням, що використовується в цивільному та промисловому будівництві для робіт з облаштування фасадів. Висока ефективність застосування такого обладнання зумовлена ​​тим, що воно дозволяє одночасно піднімати і робітників, і будівельні матеріали в міру здійснення робіт на фасаді.

Незважаючи на те, що таке обладнання є відносно доступним за ціною і коливається в діапазоні від 3100-3500 дол. США, придбати люльки все ж таки може не будь-яка будівельна організація, особливо з урахуванням того, що для обробки більш-менш середнього периметра фасаду двох під’їзних будинків за один охоплення, потрібно близько 5-6 шестиметрових платформ типу ZLP630. Тому на будівельному ринку досить непогано розвинений орендний бізнес вантажопідйомної техніки.

Зрозуміло, будівельники, які вирішили придбати подібні механізми, розглядають найоптимальніші варіанти придбання, до придбання безпосередньо в завода-производителя. Постачальники будівельних компаній аналізують на доступних інтернет-порталах пропозиції заводів, списуються з ними, домовляються про ціни і іноді вирішуються на прямий імпорт колисок з Китаю від партнерів, виробничі потужності яких вони ніколи не бачили, а якість продукції не аналізували.

Такі прагнення отримати ціну від заводу-виробника, іноді обертаються чималими фінансовими втратами. Пов’язано це з тим, що для закупівлі якісного та надійного обладнання нехай навіть і за привабливими цінами, недостатньо просто укласти договір та сплатити рахунок. Важливо розуміти, які комплектуючі застосовує виробник? Наскільки якісно він готує метал, із якого виготовляють металеві частини будтехніки? Наскільки якісно здійснюється складання мотор-редукторів, шаф керування, уловлювачів тощо.

Це дуже важливий аспект, оскільки для того, щоб забезпечити покупцеві привабливу ціну закупівлі, виробники нерідко йдуть на компроміс із якістю матеріалів, комплектуючих, збирання. Наприклад, з метою зниження собівартості, труби консолей колиски можуть мати товщину стінки не 4,0 мм, а 3,3-3,5 мм, що позначиться на їх міцності, або матеріалом зубчастого колеса в редукторі може бути не латунь, а цинк , Який на відміну від латуні виходить з ладу набагато частіше. Ще гірше, якщо заощадять на якості гальмівних колодок уловлювачів, що може призвести до фатальних наслідків – адже колиска працює на висоті.

зубчастая пара к строительной люльке

Таким чином, ми приходимо до того, що в основному на ціну заводу-виробника безпосередньо впливає якість матеріалів, складання та комплектація фасадних платформ. Другим фактором є обсяг закупівлі. Якщо будівельна компанія вирішить закупити частину контейнера колисок, то після їх доставки, митного очищення, сертифікації отримає у кращому разі собівартість, що відповідає роздрібним цінам на ринку.

Якщо в компанії потреба така, що вона може разом придбати цілий контейнер обладнання, то собівартість однієї одиниці після доставки та митного очищення буде порівнянна з оптовими цінами на ринку. Так походить від того, що оператори ринку, що системно займаються поставками колисок фасадних в країну, як правило, особисто відвідують підприємства-виробники в Китаї, чітко вибирають виробників за найкращим поєднанням критеріїв ціна-якість, відмінно з ними торгуються, отримуючи ексклюзивні ціни, закуповують відразу великі обсяги фасадних витягів.

Крім того, оператори, які регулярно імпортують люльки, отримують ексклюзивно низькі ціни на транспортування товарів від логістичних компаній. Усе це безпосередньо впливає собівартість колисок. Ось і виходить, що при порівнянні своєї закупівельної ціни з цінами на ринку, будівельна компанія, яка безпосередньо завезла фасадні будівельні підйомники від заводу-виробника, у кращому випадку виходить у ціну великого опту, пропоновану великими операторами ринку на цю одиницю техніки. Таким чином, особливої ​​переваги за ціною від прямої закупівлі у заводу будівельна компанія не отримує, натомість отримує ризики, пов’язані з придбанням «наосліп» товарів – сумнівна якість, посередня комплектація, крім того, ще й заморожує свої оборотні кошти на термін приблизно 65-70 днів (термін виготовлення та постачання товарів).

Проте, купуючи люльки у великих системних операторів ринку, будівельник має можливість безпосередньо перевірити якість техніки, її комплектацію, отримати гарантію якості від постачальника щонайменше на 12 місяців. Крім того, у цьому випадку, будівельнику немає необхідності додатково інвестувати кошти в запасні частини та комплектуючі до колисок – вони, як правило, закуповуються операторами постійно, і можуть бути надані покупцю за необхідності.

Одним із найбільших операторів у країні, що постачає будівельні люльки, є Міжнародна група компаній ВІРАМАКС. Компанія є офіційним представником найбільших заводів-виробників будівельного обладнання з Європи, Туреччини та КНР. Щомісяця, і у великому обсязі імпортує гарячооцинковані фасадні платформи ZLP 630, запчастини та комплектуючі до них.

Завдяки розвиненій мережі регіональних представництв, наявності ремонтних майстерень та власній технічній службі, ВІРАМАКС, компанія не тільки продає, а й здає в оренду люльки, а також забезпечує монтаж та подальше сервісне обслуговування вантажопідйомної техніки. Організує безкоштовне навчання співробітників своїх клієнтів правилам безпечної експлуатації та обслуговування фасадних платформ.

Звертайтеся до ВІРАМАКСу з питання придбання фасадних будівельних колисок ZLP630!

Ви отримаєте надійне обладнання та комплексну технічну підтримку

на найвигідніших для вас умовах!

Компания VIRAMAX.UA - аренда и продажа строительной техники по всем городам Украины:
Назад