Новини та акції

ВИГОДИ ВІД ВИКОРИСТАННЯ ЗАЛЕЖНИХ ПАРКУВАЛЬНИХ СИСТЕМ

Автоматизовані паркувальні системи покликані вирішувати завдання по збільшенню паркувальних місць для зберігання автомобілів. Є сучасними інженерними рішеннями для мегаполісів. Бувають дворівневі і багаторівневі, і вибір їх диктує специфіка місця розміщення, і вимоги до кількості автомобілів, які передбачається зберігати.

Наприклад, Роторні системи дозволяють зберігати до 22 автомобілів на площі, порівнянної з трьома паркувальними місцями, а багатоярусні пазлові або стелажні системи дозволяють зберігати десятки автомобілів на досить обмеженому просторі. Можуть припускати монтаж як під відкритим небом, так і під землею, оформлятися у вигляді окремого архітектурного об’єкта в урбаністичному стилі. Все індивідуально.

Дворівневі паркувальні системи залежного типу вирішують завдання по зберіганню двох автотранспортних засобів на одному паркувальним місці. Дозволяють заощадити простір, прості і невибагливі у використанні, і експлуатації. Дані системи затребувані приватними домовласниками, девелоперами, готелями, бізнес центрами і т.п. можуть використовуватися як під відкритим небом, так і в підземних паркінгах.

Двостійкові моделі застосовують для зберігання легкових автомобілів або кросоверів вагою до 2500 кг.Чотиристійкові системи можуть бути вантажопідйомністю до 3000 кг. і можуть застосовуватися для зберігання важких позашляховиків. Існують, також, дворівневі завівісмие автопарковки похилого типу, які служать для зберігання тільки легкових автомобілів в умовах обмеженого простору від підлоги-до-комунікацій в діапазоні 3,5-3,7 м., в той час як стандартні системи вимагають висоту від підлоги-до-комунікацій не менше 3,8 м.

Устаткування являє собою двостійковий (іноді 4-х стієчний) підйомник з модульною підйомною платформою. Підйом і опускання автомобіля на другий рівень здійснюється за допомогою гідроприводу, а управління здійснюється за допомогою електроніки, і розташованого на виносної консолі дистанційного пульта з ключовим замком.

Безпека експлуатації реалізована за допомогою механічних блокіраторів, кінцевих вимикачів і датчиків виявлення сторонніх в робочій зоні платформи. Система може працювати як від мережі напругою 220 В, так і від мережі 380 В, в залежності від виконання.

Принцип роботи двостійкової залежної системи простий: автомобіль в’їжджає на платформу, коли вона знаходиться в крайньому нижньому положенні. Після того, як автомобіль повністю розмістився на платформі, його двигун вимкнений, а гальмо стоянки активований, водій залишає транспортний засіб, виходить з робочої зони підйомної платформи, повернувши ключ в ключовому замку активує підключення електроживлення до гідроприводу. Натисканням кнопки вгору, запускає процес підйому платформи з авто на задану висоту.

При досягненні платформою верхньої точки, спрацьовує механічний блокіратор і надійно фіксує її з автомобілем на верхньому рівні. Для того, щоб контролювати верхню точку підйому платформи передбачені кінцеві вимикачі, що спрацьовують в потрібний момент, і виключають аварійну ситуацію через неконтрольованого підйому автомобіля.

Коли платформа буде зафіксована у верхньому положенні, в нижній простір може в’їжджати другий автомобіль. Таким чином, реалізується можливість зберігання двох транспортних засобів на одному паркувальному місці. Це зручно, безпечно і дозволяє істотно заощадити на вартості авто-місця, особливо, в районах, де вартість землі дуже дорога.

Коли виникає необхідність видати з верхньої зони зберігання автомобіль, спочатку виїжджає автомобіль, що знаходиться на верхньому рівні, потім, деактивується механічний блокіратор, що фіксував платформу у верхній її точці. До моменту деблокування, важливо переконатися, що в робочій зоні не залишилися сторонні особи, тварини або великі предмети, інакше парковка не спрацює, завдяки інфрачервоним датчикам виявлення. Цей захід безпеки дозволяє уникнути нещасних випадків і аварій.

Після цього, натисканням кнопки ВНИЗ, автовласник ініціює плавний спуск автомобіля на платформі в нижню вихідну точку, після досягнення якої транспортний засіб готовий до виїзду із зони зберігання. Таким чином, цикл вважається завершеним.

До незаперечних переваг використання залежних дворівневих автопарковок слід віднести:

  • Значну економію простору, завдяки можливості паркування авто одного-над-іншим;
  • Можливість подвоїти кількість автомобілів, що зберігаються на вже наявному просторі;
  • Економія (іноді дуже суттєва) на вартості паркомісця;
  • Доступна ціна придбання системи (в середньому. 4500 дол. США);
  • Простота і швидкий (протягом дня) монтаж системи;
  • Якщо автоматизована система монтується в паркінгу або бетонованому майданчику, немає необхідності готувати фундамент-досить обладнати анкерні кріплення;
  • Простота в експлуатації і низькі експлуатаційні витрати;
  • Термін служби більше 15 років.

Завдяки цим перевагам, подібні рішення вже десятки років активно застосовуються в світі і, останнім часом, все активніше затребувані в нашій країні.

Проектуванням, постачанням, монтажем і сервісним обслуговуванням автоматизованих дворівневих і багаторівневих систем займається міжнародна група компаній ВІРАМАКС. Компанія є офіційним представником провідних європейських, турецьких і азіатських брендів, пропонує, як стандартні, так і унікальні інженерні рішення в частині автоматизованих систем зберігання автомобілів. Навчає своїх клієнтів правилам безпечної експлуатації обладнання.

Звертайтеся в ВІРАМАКС з питання придбання, монтажу та сервісного

обслуговування автопарковочних систем!

Ви отримаєте якісне обладнання та комплексну технічну підтримку!

Компания VIRAMAX.UA - аренда и продажа строительной техники по всем городам Украины:
Назад